Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Skönaste kommentaren idag måste ju vara IFK Göteborgs tränare Jonas Olsson efter 3-0 segern mot Bajsen

"Just idag var vi fantastiskt starka"

Snygg passning till dom grönvita fansen. Oj vad forumspö han torde få av di rättrogne