Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hahl Bundy:

Nej, jag har inte heller hört ALLA säga det, men det är ju trots allt MÅNGA som sagt det och ska man komma ihåg ALLA dem blir det en del.

Förresten har vi visst testosteron.