Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:

Helt otippat har han vägrat att träna med laget efter att han blivit bort-toppad i en match. Han är nu i kylskåpet och förhandlingar pågår om vad som ska hända med honom


...tror jag...