Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Röda Tallen:

Visstja. Och bara 11 av dem är ju dessutom läs- och skrivkunniga. Tokiga jag...

Jag gillar dessa omröstningar, kan du inte redovisa vad resultatet blev i senaste omröstningen i Timråboken också?

Din spjuver