Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:
Är det inte straff nog att 7300 kollegor nu hatar mig för Modos 1-0 vinst i Gävle. Det snackas redan kvalserien. När jag sen käkar en guldnougat vid kaffet blir de än mer irriterade....

Jag ska inte vara så uppnosig säger de ;-)