Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:

HÖRRÖ på dig då, haha. Han har väl utgått i alla fall, eller fick han game misconduct för dålig filmning?

Får hoppas att inte hans sköna nuna gått fördärvad bara.