Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:

Just det, så var det ja. Men han kanske blev rädd när det tog på halsen och överreagerade därför, utan egentlig avsikt att "filma". Ville ärligt veta denna gång faktiskt...