Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tvåtallar:

Ja, det återstår att se. Nu är det väl än så länge obekräftade uppgifter, men schismen kommer, var så säker.

Jag skulle tro att Brendl spelar i Mora (eller i penningstinna Linköping) innan jul.