Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
När jag spelade inslaget baklänges så hör jag klassiska guldreferat och hyllningar till MoDo, starkt jobbat! Var faktiskt vid er avdelning idag och jag kunde se ett guldsken från ditt kontor eller kommer det av allt PCB i kommunbyggnaden?