Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: För att man såklart hoppas att de ska bli lika uppskattade som en annan artistare som kommer den 24:e, jultomten. Iofs så är den artistaren några månader bort, men ger gåvor till sina fans gör han i varje fall.