Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde: Själv "vann" jag biljetter till två matcher under novemberlovet. Vilken tur att gotoornskoldsvik finns. Där kan man ju i varje fall välja vilken sektion man vill sitta på.