Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hawerchuk:
Vad jag kan se så hade de från omg.10 en rad med 8 vinster och en oavgjord innan de fick stryk av Brynäs borta med 5-1. Många matcher där de bara släppte in 1 mål och en del krossmatcher (VIK 9-1, Lulä 9-0, Löven 6-0). Slutligen hamnade de på 30 vinster, 10 oavgj. 10 förluster.