Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vallin: Har hört att det nuförtiden serveras kaffe i Swedbank Arena med tillhörande lilagula koppar. Av principskäl vägrar vissa delar av bekantskapskretsen därför att dricka kaffe i Swedbank Arena.