Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: Nån som vet hur man gör när man vill streama matcher? Tänkte spela in den på super8. Räcker det om jag spelar upp filmen ut genom vardagsrumsfönstret? Eller måste man sätta en streamer på cykeln för att det ska funka?