Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hawerchuk: På något sätt så känns det som att man kunde blivit ganska rik om man hade haft rätt matchresultat på Bomben idag. Själv var jag borta ur leken redan efter lite drygt en periods spel.