Sv: Slutet för Foppa?
Martin S:

Hur fungerar det? Tvingas Ottawa betala resten av lönen om Forsberg spelar för MoDo. Får han överhuvudtaget spela för MoDo eller måste han vänta tills kontraktet har löpt ut?