Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Intressant att man tycker att utrymningen av arenan gick smidigt. Där vi stod, vid nödutgångarna på baksidan av arenan, blev det tvärstopp i trapporna på en gång och kön rörde sig inte överhuvudtaget på tio minuter på grund av allt folk från etage 2 som också skulle ut samma väg.
Idiotiskt att inte ha separata utrymningsvägar för etage 2 och 4.