Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:

Oh ja. Det är en av de saker jag är bäst på. Skulle det här hålla i sig ett par veckor kan jag t.ex. vara glad för att jag bokade hemresan till Umeå i stället för Övik. Då kommer jag ju i alla fall hem...