Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:

Jaha, då kanske det är en sådan ändå då. Jag kör på taktiken "ha ett oväntat lag och därmed ha större chans att råka vinna omgångens coach" eftersom jag vill ha en ny matchtröja. Det där med att vinna hela grejen känns så...gjort, liksom.