Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Äh, det förstod man väl att han skulle få sparken när Emil Kåberg inte hade en permanent plats i utvisningsbåset längre. Dessutom ligger ju Färjestad så långt ner som på en femte plats i elitserietabellen, oacceptabelt! Sparka Loob!