Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: Hehe, kul att den kom med, även om svaret inte blev särskilt intressant.

Men den här tycker jag var bäst:

"Är Per Svartvadet snygg utan kläder?
/Johanna
– Nej."