Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Jag tycker snarare att det var som att ta godis från ett småbarn, TIK fick smaka lite, sen tog MoDo hela påsen ;-)
Blir ännu tydligare då vi knaprade Guldnougat i Cloetta Center i sista matchen....