Hörde jag rätt idag, eller kallade Wikegård Foppa för pajas på grund av att han klev av träningen idag? Har väl inte haft öronen på skaft så det kan vara min hjärna och mina öron som spelade mig spratt.
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)