Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Wow, jag har fortfarande kontakt med internet. Förutom någon enstaka minut i förmiddags så har jag inte alls kunnat komma ut på internet idag. Vilken tur att man då kunde somna framför Karjala Cup istället.