Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Hmm, det kanske ÄR jag som är åffisijälla. Brrrr... vad kallt det kändes.

Sedan så är det väl trevligt att Staffan Lindeborg fortfarande placerar Warg i Timrå, och Wikegård gjorde inte minsta ansats att korrigera honom... ja i varje fall så länge som jag kunde se matchen utan att somna.