Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:

Det kan ju också vara så att han bara råkar tycka att Zäta och Strålman är bättre än Foppa och Enström, helt oberoende av vilket lag som ligger närmast hans hjärta.