shinzawai: Jag hoppas att man hunnit smälla upp skärmarna i mediakuben innan lördagsmatchen. Eller den där "skogshuggarn" kanske ska använda någon jättelång pinne och dra ner projektorduken på alla fyra sidorna som nytt spelarintro.
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)