Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: Jag hoppas att man hunnit smälla upp skärmarna i mediakuben innan lördagsmatchen. Eller den där "skogshuggarn" kanske ska använda någon jättelång pinne och dra ner projektorduken på alla fyra sidorna som nytt spelarintro.