Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Det låter rätt kallt. Fast jag tror att Svedjeholmens hall O-Rinken behåller titeln som "Världens kallaste ishall". Det är nog inte många andra hallar som man kan gå ut ur i pausen och värma sig utomhus, när det är -15 ute.