Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jo, jag har fortfarande kvar min biljett till Moramatchen som jag inte kan gå på, så råkar ni veta någon som vill gå på hockey och sitta på bästa sektionen vet ni var biljetten finns.