Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:

Haha! Som om Salle skulle vara yngre än dig. Muahaha.

För övrigt tror jag att han har rätt. Jag visste fan inte vem Micke Hjälm var förrän jag vann en klubba signerad av honom någon gång i mitten av nittiotalet och var tvungen att ta reda på det.