Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Molla borde väl ha haft en given plats, sedan så fick väl Sasse sitt genombrott det året med en strålande målfabrikation trots att han bara hade en enda fint (men han hade ju å andra sidan Urban Nordin som sade åt honom "cirkla runt vid blålinjen och vänta på mina pass"). Dessutom bör väl samtalsämnet Micke Hjälm ha varit en deltagare, men säker är jag inte.