Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Snoop:
Håller med, man ska inte förnedra i onödan. Det är nog ingen fara att MoDo skulle göra nåt sånt mot något lag, det är ett schysst lag med inslag av Heart of Hockey ;-)