Sv: NHL
Paddan: Han borde få komma upp till columbus snart, fast det är klart en sån som jocke passar kanske inte så bra i 3-4 linan.

Och nu när columbus går så dåligt lär väl knappast så många tränare tordas satsa på jocke, trots hans fina spel i ahl.