Sv: NHL
Poffa:

Jo. Såg första, sista två minuterna i tredje och förlängningen (inte straffarna). Vet inte om jag valde rätt fragment av matchen?! Fick iallafall se tacklingen på Tobbe och assisten plus berömmet. Dom snackar rätt mycket om Tob och Nik. Kul!

Fan vad onödigt med trötthet. Avskaffa!