Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:

Jag undrar om de inte har någon sorts böter för sådant inom klubben. Harald, Timmy och några till satt och pratade om böter för snack på lunchen häromdagen. Jag tyckte mig höra summan 5000 nämnas. Är det något man får av Hockeyligan eller?