Sv: Mora - MODO Hockey 2007-12-04
källan:

Fast nu var det Modo som fick smaka på en kalldusch. Haha, snacka om att det jämnar ut sig. Modo har väl vänt 3-0 i båda matcherna innan? Sjukt..