Sv: Mora - MODO Hockey 2007-12-04
NuMo: Tvärtom så hade väl Timrå en lite för smal topp ifol och på tok för mycket speltid där orsakade ju allt för mycket skadefrånvaro. En frånvaro vi aldrig riktigt hämtade oss ifrån.