Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:


""Någon som kan fixa 2 ståplatsbiljetter till mig till 28/11? Jag har glömt att hämta ut mina bokade. :( ""

Det är både omöjligt och onödigt. November är redan förbi...
*räcker ut tungan*