Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-01-05
Vi kunde inte knyta igen matchen senast mot hv pga. dumma utvisningar.. å nu e de samma visa igen.!! så sjukt irriterande.. att släppa in timrå i matchen pga. 3-4 utvisningar i rad!! SUCK!!!!!!!!!!!