NuMo: Ja de e ett måste annars kommer timrå äta upp ledningen å gå om... timrå har ju alltid erkänt ganska lätt att vinna mot modo när man får lite medflyt.. publiktryck osv. å modo å andra sidan blir ju superstirriga å vimsar runt när motståndarlaget pressar på!!