Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-01-05
NuMo: ok.. ja de va ju synd att inte tolsa lyckades avsluta eller fick utvisning med sig i de läget! Styf känner jag så jag komenterar inte hans spelsätt, men jag vet hur han spelar sen tiden då jag spelade med han.. (inte i tik)