Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-01-05
Ambroo: Ja det såg du väl ett lysande exempel på för någon minut sedan. De enda gångerna ha törs ges sig på en spelare är när han får hoppa på dem bakifrån. Den här gången låg dessutom Tolsa, så då var extra aggresiv. En patetisk figur.