Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-01-05
NuMo: Det är väl en situation det, men överlag då? Jag såg bl a en fullständigt briljant passning som ledde fram till 1-2 målet... Så helt jävla puckad kan han ju ändå inte vara?