Sv: Timrå - MODO Hockey 2008-01-05
Ambroo: "knasig: tokig, ofta på ett humoristiskt uppseendeväckande sätt"

Att påstå att du är skrattretande som du för debatten här nu är knappast ett personligt påhopp.