Ambroo: Ännu en dag på jobbet för Modo grabbarna ...men jag tycker att det är kul att Timrå bjöd upp littegrann till match ...Och så behöver ju timrå en målis att lita på men det är ju en helt annan sak ..nu blir det en seger öl eller två ..kanske 17