Sv: MODO Hockey - Djurgården 2008-01-07
shinzawai: Inget alls faktiskt då jag av någon anledning redan hade sidan bland mina bokmärken, men hur jag hittade den en gång i tiden har jag ingen aning om. Förmodligen en ren slump.