Sv: Slutet för Foppa?
Riktigt skön intervju med peter på officiella, jag tycker man riktgt kan höra Hasse A ställa frågorna till honom.

Och det var länge sen det lät så optimistiskt och glatt i svaren, min känsla är att de har fått ordning på grejjorna nu och att en comeback inte tycks omöjlig..

Sen gillade jag avslutningen om HasseJ, säger väl en del om honom.