Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky:

Brukar inte solen skina i mars? Själv funderar jag på hur jag ska stå ut med hundpromenaden idag. Det är trevligt när det snöar - om det samtidigt är lite minusgrader.