Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Åffisijälla är som ni kanske märkt nere just nu, inget märkvärdigt i sig. Men brukar det inte ibland dyka upp allehanda konspirationsteorier och rykten om nyförvärv när sidan är nere? Och fönstret stänger ju snart...