Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:

Gissa vad de har lyckats med på mitt jobb då? Att inte betala räkningen för .se-domänen i tid, vilket ledde till att det inte gick att skicka mail till eller från våra mailadresser...